30 sanningar om mig

1.jag har haft jätte många bloggar
bla. www.rebeckaslivsomsimmare.bloggplatsen.se , relin97.blogspot.com (med kompis) , www.beckaaaaaan.blogg.se och tusen till typ ^^

2.jag har varit i thailand

3jag började simma för snart tre år sedan men är ändå på samma nivå som de som har simmat i 5 år mer

4jag hatar att vara sjuk

5jag älskar att ha träningsvärk

6jag är rädd att inte få åka på simtävling i morgon

7jag vill bli tandläkare

8jag satsar på skolan

9jag är den tysta i klassen

10när jag kommer hem pratar jag som jag vet inte vad

11jag har haft mvg på många prov.

12 jag har slutat ridit

13 jag hade ridit i 5år nästan

14 jag är allergisk mot hundar

15 jag hatar mest av allt att vara sjuk

16 jag har opererat halsmandlarna en gång

17 jag har opererat bort polyperna 3gånger

18 jag snarkar när jag sover

19 jag har astma

20 jag har simmat en gång och min baddräkt har spruckit

21 jag har simon sjödin som en stor simidol

22 jag gillar långa naglar

23 jag älskar mina kompisar

24 jag kommer aldrig dricka alkohol

25 jag tänker aldrig röka eller snusa

26 jag hatar cigarett rök

27 jag vill ha fred

28 jag simmar 50m rygg på 38 sekunder (långsamt vet)

29 jag går på simprofil i skolan

30 jag hatar folk som inte bryr sig



där fick ni några sanningar om meej hahhaxd

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0