dagen

eftersom jag inte kunnat loggat in o bloggat skriver jag om heeela dagen..
först så vaknade jag och det första jag gjorde var att sätta mig och kolla på tv:n. men jag orkade inte äta en ordentlig frukost, var inte hungrig alls så tog ett digestivekex... ingen kommentar hahah :)
Sedan gick jag upp på mitt rum och satte på datorn och spelade spel :) ngn på fb hade slagit mig i ngt spel haha :D
Så sedan så skrev ju jag det där inlägget "god morgon" aa sedan så gjorde jag inte ngt speciellt efter det. jo min bror o jag bestämde att vi skulle baka en kladdkaka senare under dagen. (vilket vi gjorde)
Åt mat efter det, tacos, åt ett sådant mjukt bröd med grönsaker osv i. Efter det hmm vad gjorde jag. jo tänkte logga in o blogga. men näpp det gick inte! fick panik först så jag starta om datorn. men det gick inte :O jag ba men neeeej! så fick ge upp :/
så satt mig o kollade igenom fb. men sedan bakade jag med min bror. det blev en god o bra kladdkaka iaf!
ja vad ska man säga mellan typ det så satt jag bara vid datorn o i mellan åt försökte jag logga in på blogg.se.. gick inte ;o suuuuuur! sedan åt jag middag = kroketter med fläskytterfile :D
fett gott, ni kanske inte tkr det men det tycker jag :D
sen efter maten åt jag efterrätt :) kladdkaka med glass (heheh :D) ! men jag hjälpte till med middagen o så. vi gjorde i ordning maten till hela dan i morgon o kvälls maten på måndag. fett bra :)
jo juste städade övervåningen med :) wiiiiiih städade fint i mitt rum eftersom mormor o morfar kommer i morgon! på morgonen vid 10! så städade igenom rummet hhehhe :D *stolt*
ja sedan satt jag och gjorde ngt som ni kanske vet?
- kollade på melodifestivalen heheh :)
det var rätt okej (:
imorgon på morgonen ska jag försöka allt jag kan med att blogga :)
eftersom min dag är rätt så fullbokad så hoppas jag på att jag kommer lyckas! kolla detta!

vakna
blogga?
äta frukost
städa nedervåningen med familjen
mormor och morfar kommer
mormor och morfar är här
äter lunch
blogga?
åker på 2klubb (simtävling)
kommer hem
äter middag
blogga :)
sova


ni kanske tkr det inte var så mycket men lovar hela dagen är så här bombombom!


total om det. kom på att lovet e slut :S det gick väldigt fort?
tråkigt tkr jag. så i morgon måste jag skriva rent sagan, kom på att jag inte gjort det eftersom jag var sjuk när de i skolan gjorde det x( bad ! så ja får skriva som en galning! lr ja skriva rent, jag ska rätta :)

värkar min dag varit bra ? :D



KRAM

Kommentarer
Postat av: Cecilia ♥

Sv; Det är skit bra! :D ♥



Tack så jättemycket! Det är faktiskt inte så svårt, rätt petigt och så men det går om man har tålamod ;) ♥

2011-02-26 @ 22:19:27
URL: http://itsaboutck.blogg.se.se
Postat av: Cecilia ♥

Sv; Ja :D



Gör det! Det blir säkert supersnyggt ;) ♥



Åh, tack för att du sa till =)

2011-02-26 @ 22:22:03
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Adina

Haha, jag vet inte om jag tycker om " kroketter med fläskytterfile ", har ingen aning om vad det är;P



Låter som en bra dag!:)

2011-02-26 @ 23:04:21
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0