Fick dåligt samvete

Godmorgon på er alla !
Ni var verkligen heeeeeelt underbara i går på att läsa och kommentera ! <3 super glad :D
Jag skulle bloggat igår kväll som jag lovat med jag hade liksom inte någon ork alls. Var helt slut efter träningen.
Det var bad att jag inte orka vet. Så jag hade dåligt samvete hela natten, eftersom jag lovat att blogga men ändå inte gjorde det. Förlåt ! Jag lovar att inte göra det igen. Men ni kanske vill veta vad jag gjorde då på eftermiddagen? jo först så skulle jag åka bussen. den var 20minuter sen :o, busschauffören körde som en snigel, jag hade stressigt till träningen eftersom han redan var sen och så trycker jag på "stopp" för att bussen ska stanna vid den hållplatsen. Hur bra som helst i tid. Nästan för tidigt :o aa så bara kör han förbi ? jag och min bror som var på bussen skriker till buss chauffören:
- stanna vi ska av här!
han ba:
- jag stannar vid andra hållplatsen!
vi :
va fan! stanna vi ska av vid den hållplatsen för vi ska åka vidare där!
han:
lyfter upp armarna och ba liksom typ som han mena kan inte göra något
min bror:
- jaaha då får vi kontakta ul (bussarna jag åker med är ul)
han tvärnitar och säger att vi får gå av ?
bara för vi är barn behöver man inte behandla oss som luft! sen när man ringer säger busschaufförena att det inte gjort det? de säger de ljuger för de är barn!! jag blir bara så arg. men min mamma fick åka dit o hämta oss. så då fick vi ta en annan väg till simningen. där det var massa rödljus i stället :O så vi kom fem i och det började prick men uppvärmningen var från kvart i ;O aja sen simmade vi. skiiiiiit kul ^^ efter gjorde jag lite saker på fyrishov som någon stutsmatta. sen hämta pappa oss och vi åkte hem. Åt lasange. blev inte mer pigg .. man brukar ju få tillbaka lite energi efter man ätit men nej. satt mig vid tv:n med mamma sen orkade jag inte gå. kollade på de här programmen: biggestloser (usa lr ngt), halv åtta hos mig, familjen anorlunda, spårlöst

Ja sen gick jag o la mig och sov ! somnade på direkten men hade ändå dåligt samvete! Nu ska jag fixa mig lite och sen halv nio åker jag med mamma till frisören. jag ska vara med henne när hon är där.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0