Glöm inte....

att vara med i veckans blogg :) <33
________________________________
Kvällsmat:
Jag har nyligen ätit "tre rätters middag"! Mumsigt :D
Förrätt: rostat bröd med sallad, skagen röra, räkor och tomat
Varmrätt: Fläskfille (i en typ sak med sås och smält ost på)
Efterrätt: Äppelpaj som har maräng på sig hemmagjort liksom som man har på i ugnen osv och med vaniljsås

Lät det gott ? :D

Det var i alla fall gott :D

Denna vecka har jag för det mesta ätit soppor eftersom jag opererat halsmandlarna. Vilket jag tyckte det var gott med mat äntligen! Under veckan gick jag ner ett halvt kilo per dag så gick ner ungefär 3,5 kg denna vecka! Rätt så mycket tyckte jag xP
__________________________________________________________________________
Skolarbete:
Svenska: Jag har äntligen skrivit klart sagan som heter "de tre underbara kattungarna"!
Nu har jag bara kvar att skriva om mig själv om 20 år, vilket kommer bli kul :)
Någon sak man ska beskriva trött  ,nervös , rädd osv utan att använda ordet
Engelska: Ska göra klart lite saker i "workbook" och öva lite mer på glosor
So: Ska läsa ett papper om stormaktstiden igen så jag kommer ihåg vad som står på det
Bild: Göra ett porträtt av mig själv "inget akut men har det till en uppgift senare"

_____________________________________________________________________

Lördag:
I morgon ska jag göra skolarbete, sen drar jag till en secendhand butik för att kolla om de har några bra tyger för jag ska nämligen sy något plagg (vill testa lite) och sen bara slappa :D
Om jag hittar ngt tyg så lägger jag upp på bloggen senare i morgon om de bli klart ^^
___________________________________________________________________
Frågor till er!
1. vad ska ni göra i morgon på lördag ? :D
KRAM
Ps. tack för alla kommentarer :D

Kommentarer
Postat av: Adina

Det lät gott!:D

2011-02-04 @ 21:44:25
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0