God morgon gött folk!

God morgon.
Pappa säger att jag måste vara hemma för att jag var sjuk igår.
Jag kände mig inte bra alls, hade ont i huvudet , var varm och sedan kände jag mig bara helt borta lr vad ska man säga. Så på andra svenska lektionen ringde jag till pappa så drog jag till farmor. sov där en stund och sen hämtade mamma mig och körde hem mig. Min bror låg hemma och var sjuk han med. men i skolan hade jag tagit en panodil lr vad det heter brus huvudverkstablett då gick det inte alls över. men när jag kom hem och tog en alvedon brus så gick det över på någon sekund. Så då kände jag mig inte varm lr ont i huvudet- kände mig bara lite förkyld efter. Men i morse tog jag en slämlösande tablett.  Så nu känner jag mig heeeeeeelt frisk. Nu ska jag övertala pappa att jag ska simtävla i morgon!
Just nu kollar jag på vakna med the voice. Haha :D
Är ni sjuka just nu?

sjukt fina från gina :D <33


kram snart kommer hiss och diss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0