hej på er!

jag kunde ju inte blogga när jag hade besök av min mormor och morfar tyckte jag i alla fall :)
vi fikade och åt (: sen drog jag på 2klubb :D
det gick rätt så bra =) fick medalj på 100m fritt och var en hundradel från att få en medalj på 50m fjäril :)
sursursur för det , hehe :D
men nu är jag hemma , ska äta lite korvstråga noff (stavning)
aja, inte varit så aktiv med bloggen på de senaste dagarna (ni kanske märkt)
hehe ^^
men jag ska blogga i kväll ju !
och det är söndag och då betyder det GLASS :D
hehe, jag , min bror och pappa äter alltid det på söndagar om ni undra (y)
kommer väll upp något inlägg efter maten ! :D
KRAM
eftersom jag har väldigt stor bildbrist just nu så tar jag en härlig bild på malin :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att du kommeterar min blogg men va med i veckans blogg hos mig :) <3

2011-02-27 @ 17:56:43
URL: http://carnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0