Hejsan!

Hej!
nu är jag hemma igen!
varit på träning ju :) bussen kom i tid , stannade på rätt hållplats o allt :D
Skit bra :D <3
Träningen var hur kul som helst ^^ spec för Mirre (min kompis) var där!
I morgon vill jag verkligen göra ngt spec sen kom jag på att kanske då jag borde städa igenom rummet -.-
men om jag börjar tidigt så! väcker mig själv vid 6.00 eller näh. då e pappa vaken o kommer ba sov!
fast de e ju bra egentligen att han villl att jag ska sova ;o <3
hm om jag börjar städa vid halv åtta sig.. då kanske jag är klar halv tolv venne men ni kanske ba va 4timmar
så är detta jag ska göra
  • städa garderoben
  • vika alla kläder i lådan
  • fixa det sista i sminkbordet
  • byrån ska ränsas och läggas i fint
  • andra byrån detsamma
  • fixa o ränsa på bänkar
Aa ni fattat nog inte kanske hur mkt saker jag  har inne i mitt rum men ja säger bara mycket saker!
som det ser ut nu kommer ni inte höja siffran från igår :( bad <3
men ni har ju 4,5 timmer :D
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0