Jag är med och tävlar!

Hejsan!
Nu är jag med och tävlar igen :D
Jag är med i en tävling hos underbara Millah, om en valfri vara för max 500:- från Iphoneskal.se!

Själv valde jag ett blått skal med blåa stjärnor på till en Iphone 4. Jag skulle hjärtligt mycket vilja vinna den för att min bror har precis köpt en Iphone 4 och har inget skal och jag skulle vilja ge ett skal åt honom! Och han har ett rum med stjärnor så då skulle det vara så perfekt med detta fina skal! Skulle bli så otroligt lycklig om jag vann den ! :D <333333333333333333333
Det skulle betyda allt verkligen! Om jag vinner den blir jag superlycklig :D <3 Då kommer jag tacka Millah så himla mycket genom att länka till hennes blogg super mycket <333333


Men i alla fall ! Du kan ju också vara med och tävla !

Så här ser skalet ut :


ni kanske inte tyckte den såg så "grym" ut men :D <3

http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?cPath=305&products_id=1597
Trycker ni på länken ovan kommer ni in på den sidan om skalet osv, kostar 200:-
Här kommer ju också självklart en länk till millahs blogg där tävlingen håller  på ! <3
http://millahoman.blogg.se/2011/february/tavling-valfri-vara-1.html#comment


SÅ GRYM BLOGG :D <3

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0