Jag är med och tävlar!

Hejsan alla läsare!
Jag är med och tävlar hos Emelie Wingren om 
4 Depend nagellack
1 grön glittrigt nagellack från lovie
1 rosa nagellack från hello kitty/H&M
2 rhinestones snurror
1 hemlig sak

Så klart är allting nytt!

Vill du också vara med och tävla ?
Gå in på länken här nere !

http://www.emeliewingren.blogg.se/2011/january/tavling-1.html?_tmp=ec5c0dbed244d4c641560f0e261a1b3aed4d2f23
Jag brukar läsa hennes blogg! Den är super bra så jag rekommenderar den verkligen! Hon är också verkligen superduper på nageldekorationer eller vad man kallar det. Hon fixar på lösnaglar osv. Det är super snyggt. Så bara om du kanske inte vill vara med i tävlingen kan du alltid i alla fall läsa hennes blogg!
5/5 stjärnor!

Länken till hennes blogg: http://www.emeliewingren.blogg.se


En bild från hennes blogg om vad man tävlar om!

FINT FOTOGRAFERAT TYCKER JAG!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

Superfin blogg ! kollade in på hennes blogg :D

2011-02-03 @ 08:42:53
Postat av: Mina

Fiiiin blogg <33333

2011-02-03 @ 08:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0