Jag blir bara så glad

Jag får bara så bra blogg humör av att ni kommenterar så schysta saker! jag trodde inte att jag skulle få så bra humör av att blogga. För jag trodde det skulle vara som typ kissies kommentarer när jag kollar. att de är rätt så negativa de flesta. men jag blir så glad när jag hör detta. "härlig blogg" och massa andra snälla kommentarer. Om jag inte hade haft er som blogg läsare hade nog mitt liv inte varit lika roligt och jag hade absolut inte lagt ut så många inlägg. men jag måste själv erkänna att i dag och i går har jag varit värdelös på det! Men hoppas ni förstår att jag behövde städa min garderob och att jag har träningar. Ibland har man bara inte tiden. Det kan kännas trist men så är det :( Men jag ska verkligen försöka blogga nu under skolveckan också! Så det inte blir en sådan där break! men jag ska fixa sms bloggning! Jag har ju ändå gratis sms så! Så när jag har lite raster och när jag sitter på bussen osv. kan jag blogga! :D tycker ni att det verkar som en vettig ide ?
detta var mitt första långa vettiga inlägg tror jag :)

japp den där mössan ja köpte när ja shoppa o var på bio

oj bjuder på denna snea bild. var igår i bussen, hade så tråkigt  och så kom jag på att jag inte lagt upp någon bild på min mössa som jag köpte i onsdags. det var iallfall den !



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0