Jag tävlar!

Hej igen!
Tävlar hos MILLAH :D <3 Igen hihihih <3
Hon har bara en alldeles för bra blogg!
Iaf jag tävlar om en tröja som är svart! I <3 my friends har jag bestämt att jag skulle vilja ha på min tröja i vitt.
Jag skulle vilja ha det för jag älskar mina vänner <3
Här är några ex på sådanna tröjor
Så här är tävlingen!
Du bestämmer själv vad du vill ha efter I <3 my..
Tävlingsregler:
Skriv en liten motivering varför just du vill vinna och bli även fans av Netshirt på --> Facebook
Berätta gärna om du vill ha en vit eller svart t-shirt och vad du skulle vilja att det stod efter I♥my!
själv har jag redan skrivit på facebook :D
Länk till hennes blogg : http://millahoman.blogg.se/2011/january/tavling-t-shirt.html#comment
tröjorna är från: Netshirt.se
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0