KOMMENTARER ILU

linda om går och lägger mig och sover nu:
Svar: Min pappa har tagit kortet i naturen!
Men den är häftig ;) <3 
Kramis
svar: okej, mm det var den <3
kram


helena om går och lägger mig och sover nu:
sv: oj tack så mycket! :D
svar: det var så lite så
23 Februari, 00:59

Anonym om går och lägger mig och sover nu:
Glöm att inte att medverka i min första tävling i bloggen, en tävling som går ut på att gissa fram vem som är transsexuell MTF och inte är det. Vinnaren koras med 200 kr i presentkort för valfritt klädeaffär. Andra platsen belönas med 100 kr i presentkort för valfritt affär.

För att komma åt tävlingen så klicka bara på fliken "tävlingdags" så länkas ni direkt till blogginlägget där tävlingen hålls.

Frågor och svar besvaras genom insticksprogrammet "Bloggsvar" som nås på högerspalt om bloggen.

LYCKA TILL! :D
svar: okej, kanske är med^^

KRAM
23 Februari, 00:56

angelica om går och lägger mig och sover nu:
allt bra? :)
ja, förutom att jag e förkyld själv ?
23 Februari, 00:09

Jhh om går och lägger mig och sover nu:
sv:Okej:)
jodå de är bara bra :)
Va ska du göra imorgon då? :)
svar: mm :) vad bra!
jag ska väll städa som blir idag -.- tråkigt själv ? =)
22 Februari, 23:09

Hannah om går och lägger mig och sover nu:
Fin blogg! :)
svar: tack så mycket :D
22 Februari, 22:16

evelina om går och lägger mig och sover nu:
åh tack!:)

http://evelinaakauppinen.blogg.se/2011/february/dag-12-varfor-borjade-du-blogga.html#comment

gå in på länken och anmäl dig till dagensblogg på min sida, kram!:)
svar: okidoki! gjort på ditekten !
kram
22 Februari, 22:14

Cecilia ♥ om går och lägger mig och sover nu:
Sv; Hihi :) 

Usch då, inte alls roligt att vara förskyld :( Mitt sitter också i från förra veckan då jag verkligen var hur sjuk som helst! Men nu är det bättre ;) ♥
svar :D

Usch, jag hatar att vara förkyld. har varit dunder förlkyld i en hel vecka :D<3

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0