Rekommenderar filmen om man vill ha en o skratta åt

Hej på er gott folk!
Jag har varit i stan på bio bland annat och även varit och shoppat lite! kommer i nästa inlägg vad det var! Bion hetter Yogi Björn! Kanske en rätt så töntig film tycker ni? men i 3D var den så himla rolig. typ de smällde raketer mot en va skit läskigt o kul ^^ höhöhööh 8D men trailern finns på länken där nere. Asså Ida och jag brukar gå på bio rätt ofta, kul kul :) så vi hade våran lilla tradition att mötas på centralen vid 12.00, äta på mcdonalds (vi åt exakt som sist) , fast denna gång så gick bion lite senare så vi hann gå på stan lite innan och så gick vi o kolla i lite butiker sen kolla vi på klockan o ba shiiiit om 7minuter måste vi ha hämtat ut biljetterna så vi sprang dit. 3minuter innan hade vi hämtat ut dem :D så vi gick o handlade vad vi skulle ha på bion. själv äter jag inte godis så blev en kaka :) och ida tog sitt vanliga "gräddkola" ahhahahhha xD men det var skit kul i alla fall! Under bion satt vi typ o as garvade för att kom saker mot en :D Efter gick vi lite mer på stan. eftersom jag behövde kolla på en present åt min kompis Liva min kompis fyller snart år så köpte en present i tid nu :D <3 Aa sen så kom bussen o där träffade jag på Amanda o vi pratade ! hur kul som helst! var länge sedan vi kunde sitta o bara prata =)
ska svara på lite kommentarer och sedan lägga upp vad jag handlat!
KRAM
http://www.youtube.com/watch?v=3AGb1XOucgw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0