Ska sova snart...

Heeeeelt slut efter dagen.. förkyld, simtävling o mkt blir man trött av :) så tar och säger god natt till bloggen för i dag! men i morgon kommer det mer inlägg tror jag ! med lite foton! sen kan jag bara säga det där med att jag skulle städa rummet lite var skit snack lr ja jag gjorde det inte xd orkar inte <3
sportlovsveckans dagars planer:
måndag: blogga, städa hela rummet: rensa lådor , garderob , vika kläder , damma, damsuga. träna tror jag också

tisdag: träna och för hoppningsvis vara med ida :D

onsdag: öjjh det vet jag inte ngt kul tror jag

torsdag: träning

fredag: simning

lördag: vettej

söndag: simtävling

min lördagkväll = sprottidning, halstabletter daa :D




KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0