SKRIKER AV LYCKA OM JAG VINNER DEM LOVE LOVE LOVE!

Jag är med i en tävling hos Millah så klart!
Om ett par leopardmönstrade strumpbyxor från derailson.se!
fastande för dem för jag älskar leopard mönstrat !! <333
Kommer mer info och hur det ser ut på hennes blogg när man tävlar:
Tävla om ett par leopardmönstrade strumpbyxor från Detailsonline.se
One size, passar st 36-42 - 80% nylon 20% spandex!

Tävlingsregler:
Besök Detailsonline.se och kika igenom sortimentet. Berätta sedan vilken vara du fastnade mest för och varför.
En Extra Lott:
Dela tävlingen på din blogg eller facebook - tex: "Bild + Jag tävlar hos Millah om ett par leopardmönstrade strumpbyxor frånDetailsonline.se"

Tävlingen avslutas 9 Februari ♣ Lycka till!

Om ni skrollar upp o tycker på Millah antingen upp vid "jag tävlar hos millah...." lr vid "en extra lott"!


KRAM


Kommentarer
Postat av: Millah

ANGÅENDE TÄVLINGAR!

Vinnare kommer alltid upp dagen efter avslutad datum:)

Kram

2011-02-03 @ 20:04:06
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0