städa kan vara det värsta jag vet ibland

Hej kära blogg läsare!
Nu ska jag inte gör något speciellt men senare drar jag på simträning! Skit kul som vanligt! Tagga till söndag på tävlingen :D Just nu gör jag tyyyyp inte något hahha :)
Näh nu vet jag vad jag ska göra!
  1. blogga klart detta inlägg
  2. bädda sängen
  3. fixa klart i sminkskåpet
  4. rensa golvet
  5. ta ner frukostdisken xd
  6. städa runt lite
hatar att städa ibland! verkligen! känns som man ska få typ utbrott lr ngt !
AHHH så känner jag mig i dag känner mig inte ett dugg posetiv att städa idag!
Dagens lilla citat: Ibland måste man göra vissa saker som kan vara hur jobbigt som helst och värsta skit göran men det blir alltid bra när det är klart!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0