sv på kommentar

Sabina om sv på km:
sv: Åh, härligt att det är bättre! Med mig är det bara bra.
Händer ikväll?
svar:ja så skönt :D vad toppen :D
jag ska bara slappa och så själv ?
23 Februari, 20:44

23 Februari, 20:42

23 Februari, 20:37

23 Februari, 20:35

23 Februari, 20:19

23 Februari, 20:17

23 Februari, 20:16


simone H om shopping:
vilken härlig mössa :D
svar: tack så mycket :D

lovisa om sv på km:
sv: härligt:) jo det är bra!
svar: yes! :) vad bra :D
Gabriella om Detta var dagens shopping:
köpte en lika dan tröja fast annan färg igår också! :D

svar: Jo jag med, håller också på att bli förkyld.
Ha en bra kväll, kram! :)
svar: okej ! :D ville ha i svart men fanns bara kvar i XXL typ (inte min stl). Men det som var bra att jag skulle kolla på den där tröjan förut o köpa den , men blev ej av så fanns den på rea hahah :D

okej, usch ! jag hatar att vara förkyld !
ha en bra kväll du med! :D
kram :D


ylva om sv på km:
Sv: greaaat :D
lust att följa varandra via bloglovin?
svar: yes!
ja det skulle vi kunna :D jag går in nu och följer dig :D
LS om sv på km:
Fin blogg!
svar: tusen tack :D

annsoh () om sv på km:
händer i helgen :D
svar: inte mycket, jo tävling på söndag men annars inte något speciellt :D själv? :D

Linnéa om sv på km:
Hur är det med dig? :)
svar: förkyld, annars bra hur är det med dig ?

Kommentarer
Postat av: annsoh

okej! :D

2011-02-23 @ 21:11:34
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0