svar på kommentarer!


Malin & Prinsessan om Hejsan hoppsan!:
Hej hej!

Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt skal till din Iphone!
Kanske som present om du inte har en egen?
Superenkelt att delta, klicka på länken om du vill vara med
http://malinkarlstrand.blogg.se/2011/february/tavla-och-vinn-ett-iphoneskal.html

(Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)

Kram / Malin
svar: tack för kommentaren! jag är med nu :)


19 Februari, 20:58
Johanna B () om Hejsan hoppsan!:
bra att du ska lägga upp bilder dX

Då gick det väl ganska bra på simtävlingen?
svar: jag hann inte gå ut men lovar att gå ut o fota i morgon i stället om jag e frisk
19 Februari, 20:15
Malin () om Hejsan hoppsan!:
Äntligen kommenterar jag här! Har gått in på bloggen typ en miljon gånger för att kommentera,
och så läser jag några inlägg och går härifrån! Glömmer alltid att kommentera! :P

sv: Ja, den är jättefin! :D Men jag vill inte ha den eftersom att min blogg inte är en Twilightblogg -
jag tror jag bloggar mer om Taylor Swift faktiskt :P

Ja, med Amanda W :)
Kram
svar: ja äntligen har jag kommentarer från andra och inte bara adina om man säger så xd <33 

jaa juste xd tänkte inte på det <3
key :D
kram
19 Februari, 20:15
Adina om Hejsan hoppsan!:
jaa, lägg upp bilder:)
Sv:
Jag vet, supersööt katt<3

Menar du Spotify?:) För det har jag, det är jättebra!:)

Som man brukar säga: Amanda tackar nog:)

Nu har jag fixat så att det fungerar att rösta! Tack för att du sa till!
Kram

svar: yes, sorry knäppte inte nu men gör de i morgon i stället om jag e frisk :D <3

sjuuuuukt söööt!
aa menade det :D aa det är fett bra :D
aa hon tackar säkert
brabra, liksom det gick inte xd det var så lite så :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0