Svar på kommentarer ! (mest från adina så komigen)

Adina () om svar på kommentar :D:
Men nu är det så att jag pratar rätt språket om mig själv!;P
Kram
Svar: bra , så du börjat prata positiva saker om dig själv! <3
KRAM
16 Februari, 21:48


16 Februari, 21:47
Adina ( om Svar på kommentarer !:
Jag tycker hon är bra, för man fick leka mycket för henneXD

Japp, på e-post!
Svar: ja men hon e rätt så bra men jag lärde mig aldrig något.
Om du skulle gå på den skolan jag går på nu på musiken skulle du vara skit glad.
vi får spela och vi har fått spelat tay musik :D <33

okej, ska kolla hihi :D



16 Februari, 21:45
Adinaom hejsan!:


fick du förra kommentaren här??
svar: vet ej :D hhahha

Adina)om hejsan!:
Sv:
Tackar så mycket!:D
Kram

svar : :D
kram <3



Kommentarer
Postat av: Adina

Sv:

Fortfarande är det en stor del av ditt svar som inte syns...?:/ Men jag lyckades se "Tay musik", och det lät intressant - så vad skrev du där?;P



Nee, jag pratar inte positivt om mig själv!XD Jag menade att när jag säger att jag är ful pratar jag inte tvärtom språket, utan rätt språket!;P



Haha, juste. Jag glömde bort att du inte går i vår skola längre!

Kram

2011-02-18 @ 19:09:03
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0