svar på kommentarer (nya bloggar :D )

ebba bloppis och utlottning på bloggen om hejsan!:
sv: oh shit vad sjysst! :D :D :D
svar: det var så lite så! jag gillar att lägga ut på min blogg också vad jag är med i för tävlingar. man får ju kanske iaf någon med sig :D
20 Februari, 18:14


EMMI - modeblogg () om hejsan!:
- jag vet faktiskt inte så mycket om det... men får väl forska närmare på det när tiden kommer! vill verkligen ha den men inte om de är äkta skinn :(
svar: aa, tyckte bara att någon har nämt det bla kissie på hennes blogg. fast man vet ju inte om det är sant osv.
skulle också vilja ha den , men om det är äkta vill jag inte häller köpa den! :( skulle vara grymt synd :(
då förlorar ju den 2 kunder och säkert flera till
PS. blev super glad att ni kommenterade i min blogg :D
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0