svar på massa fina kommentarer

Gabriella om gllllllaaad:
jag är med! :)

svar: Tack så jätte mycket sötnos! :)
Hoppas allt är bra med dig, kramar!
svar: bra :D 

det var så lite så finis ! :D 
tack själv! ocgh tack som fråga! jo nästan allt är bra, är bara förkyld! kramis
21 Februari, 22:57







Sabina om gllllllaaad:
sv ; ja dom är riktigt läckra!
svar: jaaa :D
du vet att du vill KLICKA om gllllllaaad:
jadå den är fin hittade en i brun men min storlek fanns inte :/.
svar: ajdå :/ det är så himla bad att hitta något skit fint så kan man inte ha det :O
du vet att du vill KLICKA om gllllllaaad:
jag är med :)
svar: bra :D
Hedvig om gllllllaaad:
SV: Frukosten var lika god som den såg ut kan jag lova! ;D

Jag är med!
svar: vad bra :D 
brabra :D
und-position: initial initial; background-repeat: initial initial; padding: 0px; margin: 0px; border: 0px initial initial;" href="http://bexstage.blogg.se/" target="_blank">rebecca om gllllllaaad:
sv: tack tack! :)
svar: det var så lite så (:
Vera om gllllllaaad:
Kul! :D

SVAR; åhh tack så mycket. :) allting bra?
svar: yepp ! det var så lite så! jo det är bra, bara lite förkyld! taack som fråga och hur är det själv ?
Fredrika om gllllllaaad:
SV: hihih tack! :)
svar: :D
Adina ( om svar på några till kommentarer:
tror inte jag!;P
svar: vad tror inte du ? =O
Adina () om Dagens outfit:
japp!:)
okey! :D
lisacorneliaa§ om gllllllaaad:
håller med leia :D
svar: ja jag med, det är alltd kul med kommentarer!
Leia ♥ om gllllllaaad:
Roligt med kommentarer :)
svar: ja det är super kul :D
EMMI - modeblogg (om gllllllaaad:
- Ja precis :D och färg gör en glad!
svar : Jaa det gör det ! :D
Johanna B om gllllllaaad:
jag är gärna med i dagens blogg ;D
svar: brabra

Sara - Only me () om gllllllaaad:
sv tack så mycket<3
görs?
svar: det var så lite så sötis ! <3
inte mycket faktiskt själv ?

Malin om kommentarer och nu drar jag mig mot träningen:
sv: Haha, isåfall kallade du digsjälv "Sofie" då ^^

Nää, inte jag inte!
Kram
svar: ja det kanske blev någee knas hahah :D <3 kommenterade exakt så jag ba :o vaddå sofie hahah :D 

joho du ! sluta tänka så dåliga saker om sig sötnos <3

KRAM
Martina om gllllllaaad:
Nu är Dagens blogg utsatt, gå in för att kolla om det va du som vann, om inte, så har du en ny chans! :)
svar: tack för du skrev det i min blogg :)

Kakan om just nu:
sv:
är bäst ^^haha men nee...om det är tidinställt så sätter datorn exakt
svar: hahah jaha, oj det visste jag ju att man kan tidsinställa men kunde inte tänka på det exakt då hahha :D

Agnes Cornelia Åberg () om just nu:
SV: Tack känner mig lite piggare idag:)<3
svar: brabra att du kryar på dig lite hjärtat <3

ELIN om gllllllaaad:
- jag älskar ugglor!!

jag är såklart med!
fin blogg föresten. allt bra med dig?
svar. håller med ! de är så snygga!
tusen tack! tack som fråga! jo jag mår helt okej, bara lite förkyld själv?









TACK FÖR ALLA KOMMENTARER ! KOMMENTERA GÄRNA IGEN!

Kommentarer
Postat av: Adina

jag minns inte vad jag inte tror;P

2011-02-22 @ 13:13:56
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0