Tusen tack!

Hej!
Har redan ätit frukost plus lunch. Vart på biblioteket pgrd av att jag hade fått påminnelse på två böcker jag aldrig hört talas om? Men hon fixade de , bibliotekarien :) de var ju bra, kul att ha massa förseningar på saker man inte har liksom xP men sen var jag på ica, hårfärgning köpte jag o mamma, vill att de ska bli lite ljust brunt. Eftersom mitt hår blev rödaktigt när jag färgade de mer ljustbrunt men själv blev jag inte nöjd. Tack till alla som kommenterar o besöker bloggen :D Skiiit bra (Y) tumme upp :D
Men no nu får jag faktiskt ta o skriva klart min saga!
skolarbete ^^
Så här blir min "härliga" fredagskväll
  • skriva klart sagan
  • städa rummet
  • ev färga håret
  • äta mat med familjen
  • blogga ofc
  • skolarbete: so, eng och lite svenska
Sagan är snart klar.
Städa rummet inte klar xd
ev hårfärgning så är de nt klart
äta mat med familjen , ej klart
blogga, klart men ska blogga senare också
Skolarbete :
so läsa stormaktstiden inte klart
eng , lite engelska uppgifter och glosor osv , ej klart
svenska , skriva om mig själv om 10 år inte klart
Aja ska väll kolla på Lets Dance också!
____________________________________________
Kollar ni på Lets Dance ? :D

Isådanna fall vem/vilka hejar du på ? :)

själv vet jag inte men svara pls <3

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tack! :)

2011-02-04 @ 20:08:11
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0