YES

Hejsan! har fått en kommentar så ska svara på den i detta inlägg
som vanligt har jag fått kommentaren av Adina. tur att jag har dig!
Adina () om sportlovet:
Koppla av!;P
svar: okej :d sköönt!
_________________________________________
joo YES står det för jag får åka på simtävling i morgon :D YEYEYYYEYYEYEYEYEYEY :D <333
ska packa:

  • simmösssa
  • simglasögon 2par
  • baddräkt x4
  • handduk x2
  • vattenflaska
  • halstabletter
  • astmamedicin
  • öss tröja
  • öss schorts
  • hår borste
  • frukt
  • mat
  • tränings uniforms jacka
  • schampo o balsam
och farten så klart ;D
KRAM

Kommentarer
Postat av: Adina

Haha, jag skulle tycka att det bara var jobbigt att gå upp tidigt o simmaXD

2011-02-19 @ 18:01:55
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0