God morgon

God morgon på er alla!
Somnade tidigt igår vid redan halv elva. Så vaknade jag nu klockan 7.30 av att jag hade super ont i halsen !! USCH!
Har ju opererat halsmandlarna så har skit ont :( jobbigt.. Men men det börjar bli lite bättre, lr jag börjar bli piggare men min hals värker fortfarande. Alltså det värker ända ner i från halsen upp till öronen !! SKIT ONT :( Buuuh :''(
Nästa vecka får jag inte gå till skolan på hela veckan, för en förälder måste hålla koll på att det inte börjar blöda i halsen. Det kan göra det om man äter typ vassa saker. Så jag lever på soppor , hahha xd . Tråk att man inte får gå till skolan, fast det kan ju ändå vara skönt en vecka lite lugnt bara. fast pappa ska ta hem mina skolböcker så får plugga hemma! Men men ! Ska väll ta mig ner o ta lite frukost! Sen sätter jag mig väll här och tittar vid datorn :D
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0