dagarna går

hejsan!
idag har jag typ vart i stan heeeela dagen! vaknade klockan tjugo i nio och sen så gick jag upp. packade lite saker till simningen och dagen sen så åt jag frukost. klockan typ 9.10 gick jag ner mot centrum för att ta bussen och jag var där nere klockan 9.24 heheh, bussen gick 9.20 men den var sen *tur* för de går bara en gång i timmen på helgerna.
Sen åkte jag till stan, gick på stan lite och  kolla. drog till simhallen. tävlade, gick ok. träffade underbara liva och david. sen så badade jag med dem, drog mot mammas jobb. kunde inte gå på bussen hade inte några pengar på busskortet så fick gå... men i alla fall sen när jag var framme fixade jag lite med kläder osv. sen har jag bara vart hemma.
vad tyckte ni om vinnaren ? :D



KRAM


sov gött

Kommentarer
Postat av: Johanna B

har du avslutat tävlingen? asså den med lagerhaus

2011-03-12 @ 22:39:04
URL: http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0