Förlåt...

Jag har verkligen inte kunnat bloggat något denna vecka, har bara haft massa skolarbete osv. som jag har även nu ..
Men i dag var jag i alla fall på simtävling i Gimo :) så kom 4a på 50m fjäril, 3a på 50m rygg (medalj) och sen massa annat på det andra, och sen så fick jag något "hederspris" för jag var en av de 6 bästa i min ålder körde på de som var i samma ålder och de som var ett år äldre (: men det gick i alla fall rätt så bra :D
Nääh nu ska jag nog ta och chilla! fast ska fixa upp ett litet schema för nu :)
här får ni det
nu blogga
halv nio; blogga lite mer
tjugo i nio: skriva o rätt klart sagan
tio över nio; blogga ? :D
senare sova , gick upp tidigt i morse

I alla fall så jag sitter och äter chips :)
KRAM
bjuder på denna bild :D

Kommentarer
Postat av: angelica

sv ååh tack! :)

2011-03-05 @ 20:57:47
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0