happy chey to day

godmorgon på er ;D
vaknade precis, älskar bara detta att säga, sov morgon!! men iaf bussen går 8.13 egentligen kan jag ta bussen 8.39 men den brukar alltid vara sen :s så det är så himla pinsamt att komma till skolan sent *höhö* :D
men jag kom typ ngn dag 40minuter sen så man oj hehh :D
ehm , ja nu har jag lite bråttom för jag ska hinna duscha packa lite och sedan äta frukost, plus att jag går till bussen 08.05 så! stressigt kan man säga ;) men eftersom jag vill att min ögonfrans ska växa ut (gick av på mitten när jag använde min ögon fransböjare)
aja, ser ut som ett troll just nu så måååååste fixa meeej :)
bloggar i eftermiddag eftersom det inte blir någon träning, men ah. hade gärna velat åkt dit, vill prata meh liva.
åhhhhhh förkylning e så himla skiiiiit!
hooppar in i duschen nu
kramis
dissaaa meejaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0