Några av de som är i final i melodifestivalen 2011

Sara Varga
+: gullig låt och har hur underbart fint utseende ur söt :)
-: hade varit roligare om hon hade haft en liten mer "pop-låt" så hade hon varit mer populär! :)
Danny
+: Skit snygg kille :D , sjunger underbart fint :) och han är liksom inte en "artist" och är divig för det utan han
- : han hade inte en så bra låt men den dög ändå :)
swingfly
+: rolig låt och han är hur rolig som helst xd
-: att jag inte fattar vf han får vara med fast han inte  är från sverige
play tones
+: lite roliga
- : inte melodifestivalen, tycker jag!
Linda Bengtzin
+: Söt tjej, hur cool outfit som helst , älskar stövlarna spec och sjunger grymt
-: jag vet inte kanske för hon sa : - jag har redan tappat texten eftersom det blir ett så himla babblande om det!
Nicke Borg
+: bra låt :)
-: gillar inte på något sätt hans liksom inte hans alla tato
Sanna Nielsen (stavning)
+: snygg klänning och skor
-: hennes låtar brukar vara bra men inte denna , gillar inte att hon klippt sitt hår :(
där fick ni lite kommentarer från mig och melodifestivalen!
kommer ni kolla på melodifestivalen i kväll? vem håller ni på då ?
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0