rubrik saknas xd

hejsan, idag hände det inte mycket. jag har bara varit i skolan hade soprov gick skit bra :D
sen så nu så lyssnar jag på lite musik och bloggar nu då. ska plugga hehehhe ;)
min framtid till nästa fredag i skolan
v.11
t: ingenting
f: tyska glosor, matte läxa, lämna in underskrivet prov
v.10
M: inget
T: religion prov :/ ( aaaaah)
o: läsa ut boken pinqou (stavning)
t: inget
f: venne
fick ni veta lite  :D heheh'
ne nu måste jag plugga -.-´
Jag fick bara något ryck idag att jag tänkte ringa malin, kicki och adina om vi kunde springa men det var vid 18.00 så kom jag på att det var för mörkt för den vägen vi springer :)
saknar i höstas när vi sprang, vi måste göra det igen :)
i sommar har jag som löfte att springa varje dag :)
näääe nu måste jag plugga kan inte ngt på det där himla provet och inte ett enda ord på tyskan och inte klar med matte bladet fast vi fick jobba med den på matten för vi var klara heheh ^.^
ha en trevlig kväll fast jag kommer nog blogga mer sen :D
jo idag så gicka jag , ellen, sofia och nora till vaktmästaren 2gånger och sa att vi råkat skjutit upp bollen på taket xd så de fick klättra upp på taket och hämta den hahahah :D vi spelade vägg boll ;D jag råkade en gång och nora den andra :D
KRAM på er , bloggar kanske mer sen men aah man vet ju inte
han har en riktigt snygg "poes" (stavning)

Kommentarer
Postat av: Adina

Åh, jaaa!! Jag längtar tillbaka till de där kvällarna när vi sprang/gick vid travbanan och sedan ut på fotbollsplanen... Det var härligt!:)<33



Oj, jag skulle aldrig klara att springa varje dag!;P

Kram

2011-03-17 @ 16:10:30
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0