rubriken e alltid svår

Jag tänkte berätta lite om min dag. först så vaknade jag , fixade mig blalbla ni pallar inte höra vet xD annars kommer ni inte palla läsa resten. drog till skolan , pappa körde mig :) sen så skoldagen var fett slapp :) först matte, jobbar så fort så slappade bara, sen engelska inte mkt vi behövde göra ngt i alla fall, sen så  hade vi rast (jag, sofia , ellen o nora spelade väggboll som vanligt :) ) fast jag är så himla dålig xd sen så hade vi etm mest prat , lunch, tyska , drog till sverker och läste sagor för mindre, idrott  sen slutade vi. Själv så är jag en sportnörd och drog till simhallen på direkten. Åt mellanmål., men fans inge gött i dag . fick äta torkad gröt typ :z men ah sen så på uppvärmningen så körde jag och rulle ttyp ben lyft en stund och vi skulle se vem som palla längst, och det blev jämt för vi slutade när vi märkte att klockan var 16.00 och vi skulle hoppa i vattnet xd. men sen så i alla fall börjaade vi simma lr, jag gav den sista presenten till min fina flikka Liva. I love you liva, du är min luft jag andas! aa simmade, bytte om, åkte hem, åt och nu sitter jag här xd borde kanske ha pluggat till på tisdag.... har religionprov, hon ba läs sida 1-39 palla ! så vet ni allt :o
men ne nu ska jag göra ngt sen sova, bror min fyller år to morning. så jag ska nog börja sova snart! men han ska få två saker :D '
KRAM
jag o min tvillingsyster hade lite kul, vi har lika tjocktröjor då vi vart lite tvugna att se exakt lika ut. stod typ i en timme vid spegeln så  de skulle bli perfekt :) jossan  till höger och jag till vänster (hon heter josefin)

Kommentarer
Postat av: Adina

Ojdå, du har inte berättat att du har en tvilling för mig!;P Haha!

2011-03-19 @ 18:57:43
URL: http://erikzzonz.blogg.se/
Postat av: Renesigrid

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-11-14 @ 13:33:37
URL: http://renesigrid.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0