simning snart dåe

God morgon!
För vissa av mina läsare så kanske det är "god morgon"  nu men ah :D
själv vaknade jag klockan nio då :) messade med underbara syster i går kväll och så visade det sig att hon ska börja simträna lite igen, blev överlycklig och eftersom hon fyllde år för en vecka sedan har jag inte hunnit att ge henne en present xd men ja hehhe :D hon får den på tisdag! Liva fick ju typ en necesär med smink , ett halsband, två örhängen och choklad det stod typ du är bäst, en liten gobit till min skönhet eller ngt osv. men jag har hunnit städa också. själv skulle jag så gärna vilja gå ut i solskenet (10+) love :D men pluggandet stoppade mig. har ju prov på tisdag hehe :D så i morgon så har jag sovmorgon :) men på tisdag ska man kunna skiten , kristendom och judendom (: men ah man kan ju inte mer än försöka. klockan tickar om 20minuter drar jag mot träning :D eftersom vi var duktiga förra veckan ska vi få köra livräddning. hoppas på det :) (lite lat) Känner mig så ego. Här sitter man i sverige tycker synd om japan så kommer jag på oj mina kusiner har flyttat dit ;o där de värsta e så ja heheh, ffast de har flygit to sweden :D brabra (y) a men i dag ser min dag ut så här:
städat

pluggat lite

skrivit på min lilla bok

ätit

bloggar

plugga i bilen

träning

plugga i bilen

äta

blogga

plugga

sovaa


happy day (not) -.-´

fast det e tur att jag träffar liva och rulle :D de gör så jag vill leva, de gör mina dagar bättre! Tack för ni finns <3 älskar er mest av allt<3333333

plugga finns det något tråkigared




glöm inte gå in och rösta på chipset :) finns i inlägget innan, ni kan rösta en gång per dag (y)


KRAM


drar på träning nu :)



någon som är intresserad av att köpa ridkläder ?

säljer, kommentera bara så lägger jag upp en lista här vad som säljs och vad det kostar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0