Smart jag Eh Asså ;) sitter på bussen och ...

Smart jag Eh Asså ;) sitter på bussen och har det tråk och Ba vad SKA jag göra. Aa blogga. Men sitter på bussen nu. SKA till skolan :) men ja blogg i eftermiddag. Men jag hann i morse. Så gick jag till bussen och stöd där 1minut typ sen kom bussen :o den var för tidig typ två tre minuter ;) om jag hade typ vänt o kolla om jag låste hade jag missat bussen. Men jag Kmr i håg att jag låste men fick ngt ryck xD men ja bussen SKA vara i stan 9,10. Skit oxå säger ja Ba för jag börjar 10 ! Buh Kommer få vänta i typ 45min. Lr så åker ja to mammas jobb o överraskar henne xD får se. Kanske bloggar när jag väntar. Fatta hur seg jag är nu, detta tog tio minuter men okey pratade i telefon med bror ett tag med ;) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0