svar på kommentar

Adina () om Svar på kommentarer ! (mest från adina så komigen):
Sv:
Fortfarande är det en stor del av ditt svar som inte syns...?:/ Men jag lyckades se "Tay musik", och det lät intressant - så vad skrev du där?;P

Nee, jag pratar inte positivt om mig själv!XD Jag menade att när jag säger att jag är ful pratar jag inte tvärtom språket, utan rätt språket!;P

Haha, juste. Jag glömde bort att du inte går i vår skola längre!
Kram
svar: aa har börjat märkt det ;o icke bra :( <33 men kolla in inlägget har fixat nu! ska tänka på hur det ser ut sedan. kolla bara in det inlägget så ser du  :D <33
neeeeej du pratar fel språk då!
juste :D hahah det glömde du <33
kram

Kommentarer
Postat av: Adina

Jag pratar rääätt språk:)

2011-02-19 @ 17:58:18
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0