Svar på kommentarer !

Här kommer 6 kommentarer , vilket jag tyckte var mycket schysst att ni kommenterade
EditEriksson :) ( om Vill du vara med i veckans blogg?:
jag är med, jätte fin blogg :) hoppas verkligen att jag vinner :D


Svar: Bra att du är med ! den tredje som är med! Kul att det inte är bara sådana man känner eller bekanta utan lite andra :) Tack så jätte mycket, den är inte så "renoverad" eller hur man ska säga, vet inte hur man fixar header så xd Ja det får man alltid hoppas! Lycka till :)
in: initial; background-clip: initial; background-color: transparent; font-family: 'Helvetica Neue', Arial, sans-serif; border-bottom-style: solid; border-bottom-color: #efefef; vertical-align: top; text-align: right; color: #666666; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; margin: 0px;">



ellinor om Vill du vara med i veckans blogg?:
sv; tack, hon heter emy :p

Svar: Gud vad sött :D älskar hästar. Men är tyvärr allergisk så har slutat att rida :=

Adina om Vill du vara med i veckans blogg?:
Jag är med!:)

Sv:
Öppnar öppen hand imorgon?
Jag ska nog inte dit, har så lite pengar, och jag är typ sjuk. Fryser, hostar, är snurrig...:/

Det nagellacket är bra!:))

Kram

Svar: Okej good!! Okej tråkigt men jag ska bara dit en snabbis skulle du vilja hänga med isåsana fall! Om du blivit frisk! Krya på dig så , det lät inte något vidare tjejen :( <3  Aa har ett sådant , e superbra ! Har haft det speciellt till graffitti naglack! 

Kram



Sara om Tusen tack!:
Sv; Tack! :)
Svar: Det var så lite så, de där örhängena var super snygga också :) var också med och tävlade hos Millah!

Millah () om Vill du vara med i veckans blogg?:
Svar: Det är gratis!
Och du får det skickat hem till dig..
Antingen till bredlådan eller att hämta ut :)
Men det kostar inget
Kram

Svar: Okej vad bra, tusen tack för svar. Men beror det typ på vad man vinner eller hur man ska säga. Beroende på hur tungt det är? 

Kram

jonnaa om Vill du vara med i veckans blogg?:
sv; tack för alla fina kommentarer :))
gillar din blogg =)<3

Svar: Det var så lite så :D <33
aww tack :) <33
Du är väll med i veckans blogg ? =)





Jenni () om Är med och tävlar!:
Har två bloggtävlingar på min blogg just nu också, ifall du är intresserad :)

Svar: Jag är intresserad , tack så mycket! men jag kanske tar ett tag på mig att vara med just nu kommer säkert vara med i kväll! Fast lite frågor angående det! Måste man hämta det på posten eller kan man få de i brevlådan? måste man vara 18år? kostar det pengar ? :D
tacksam för svar , annars kan jag liksom inte vara med ^^ för de är de jag måste veta =)



KRAM på er alla och tusen taack för alla kommentarer kommentera gärna mer :D









Kommentarer
Postat av: Adina

Sv:

Mm, det är ju typ speciellt bra för grafitti nail:))



Jag tror inte att jag ska dit, mår inge vidare i huvudet...



Neee, ful som vanligt;)



Jaaa, Tay är heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt uuuuuuuuuuuuuneeeeeeeeeeerbaaaaaar och jag ÄLSKAR henne av hela mitt häjrta!;D<3



Jag har inte läst Julia tidningen, men jag har läst inervjun med Taylor, såklart<3 Läser du någon bok just nu?



Kram

2011-02-04 @ 21:43:10
URL: http://erikzzonz.blogg.se/
Postat av: ellinor

sv; ja visst var det fint :)

2011-02-04 @ 22:31:08
URL: http://ellinorwemaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0