Svar på yttligare kommentar !

Tack för ni kommenterar :D
ellinor om Svar på kommentarer !:
sv; ja visst var det fint :)

Svar: Ja, har du vunnit något hos henne förut ? :D Isf var det bra fraktsak osv!



Adina ( om Svar på kommentarer !:
Sv:
Mm, det är ju typ speciellt bra för grafitti nail:))

Jag tror inte att jag ska dit, mår inge vidare i huvudet...

Neee, ful som vanligt;)

Jaaa, Tay är heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt uuuuuuuuuuuuuneeeeeeeeeeerbaaaaaar och jag ÄLSKAR henne av hela mitt häjrta!;D<3

Jag har inte läst Julia tidningen, men jag har läst inervjun med Taylor, såklart<3 Läser du någon bok just nu?

Kram

Svar: Ja gillar det , rätt häftigt :) 

okej, men du har ju mitt nr så de e ju bara att mezza i morgon om du piggnat på ! 

Du är inte ful! Du är ju super sööööt =)
Ja hon äger alla ;D<333 till och med oss <3 vi ligger snäppet under ;D

Ja ska läsa julia nu typ xP <3 nja faktiskt typ inte men kanske ska börja med någon i kväll tror jag , typ Eva & Adam - att vara och inte vara - ihop. Heter den .^^tänkte fråga vad du läser men kom genast på att det stod på din blogg :) men den du börjat på ären bra ? =) <3

KRAM



Alla som läser min blogg osv tusen tack för ni kommenterar!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Adina

Jag ser tyvärr inte hela svaret på min kommentar...men med det jag ser kan jag säga: Ne, ful, ful, ful ful är rätt ord för mig! Haha, precis när jag skrivit det läser jag "du är söt" på bakgrunden;P

2011-02-15 @ 18:41:28
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0